Veřejná zakázka: „ÚPRAVA SOCIÁLNÍCH ZAŘÍZENÍ V UBYTOVNÁCH ŽÁKŮ“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 2417
Systémové číslo: P18V00000422
Evidenční číslo zadavatele: DMKV/0243/2018
Datum zahájení: 10.09.2018
Nabídku podat do: 11.10.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „ÚPRAVA SOCIÁLNÍCH ZAŘÍZENÍ V UBYTOVNÁCH ŽÁKŮ“
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Jedná se o rozšíření počtu sprchových koutů a WC hygienického zařízení v objektu pavilonu A, A1, B.
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení a zprovoznění stavby v rozsahu specifikovaném projektovou dokumentací a zadávací dokumentací.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřené s výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Domov mládeže a školní jídelna Karlovy Vary, příspěvková organizace
  • IČO: 00076988
  • Poštovní adresa:
    Domov mládeže a školní jídelna Karlovy Vary,
    příspěvková organizace
    Lidická 590/38
    360 01 Karlovy Vary
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 630282

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Ekonomická výhodnost cena nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % -/4100000 detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Otevírání nabídek Dokument PDF Otevírání nabídek.pdf 798.55 KB
Hodnotící komise Dokument PDF Hodnotící komise.pdf 4.18 MB
K hodnotící komisi Dokument PDF K hodnotící komisi.pdf 397.38 KB
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky Dokument PDF Oznámení o výběru ....pdf 371.31 KB
SOD - formální úprava Formální úprava SOD - neměnící VZMR (transparentnost - §6, hodnotící kritéria, zadávací podmínky), neohrožuje hospodářskou soutěž. Formalita spočívá pouze v zákonné úpravě reverse chargé. Dokument PDF SOD formální úprava.pdf 8.47 MB
Výzva k součinnosti Výzva k součinnosti k uzavření smlouvy Dokument PDF Výzva k součinnosti.pdf 317.84 KB
SOD Zistav Podepsaná SOD Dokument PDF SOD Zistav.pdf 8.68 MB
SOD v RS Dokument PDF SOD Zistav RS.pdf 293.18 KB
Informace o uzavření SOS - Zistav Informace o uzavření SOS - Zistav Dokument PDF Informace o uzavření smlouvy Zistav.pdf 346.05 KB
Seznam dokumentace Dokument PDF Seznam dokumentace.pdf 305.39 KB
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 578.29 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-karlovarsky.cz/vz00002417

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 26.10.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ZISTAV s.r.o. 26316803 Česká republika 4 071 151,68 4 926 093,53

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 09.01.2020
Žádný záznam.