Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba stravy, její doprava do určených prostor Domova se zvláštním režimem „MATYÁŠ“ v Nejdku (dále jen „Domov“) a její předání určeným zaměstnancům „Domova“. Dodávka stravy bude probíhat v době probíhající rekonstrukce a modernizace objektu Domova, v době, kdy bude vlastní kuchyně mimo provoz.
a) Dodavatel bude dovážet 1 teplé jídlo denně, a to oběd standardního typu, tj. polévka – hlavní jídlo – salát/kompot příp. dezert (dále jen „strava“), a to včetně diet pro klienty s šetřící, diabetickou, kašovitou, případně bez-mléčnou stravou a to následovně:
- 1x teplé jídlo v pracovní dny, tj. v PO, ÚT, ST, ČT, PÁ v celkovém objemu cca 90 porcí, z toho 72 porcí pro uživatele služby, cca 18 porcí pro zaměstnance „Domova“,
- 1 x teplé jídlo v SO, NE a svátcích v celkovém objemu cca 77 porcí, z toho 72 porcí pro uživatele služby, cca 5 porcí pro zaměstnance „Domova“.
Dodavatel bude zavážet stravu vlastními dopravními prostředky ve vlastních termoboxech, a to denně (7 dní týdnu, včetně státních svátků) mezi 11:00 – 11:30 hod. a předávat ji na určeném místě stanoveným zástupcům „Domova“. Teplota předané stravy musí být taková, aby již nevyžadovala následný ohřev. Při předání stravy v termoboxech budou předány dodavateli umyté termoboxy z předešlého dne.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)