Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné je vedení účetnictví a poradenství v oblasti daní Domova pro seniory „SKALKA“ v Chebu, příspěvkové organizaci, v období od 1. 3. 2020 na dobu neurčitou.
Požadavky v oblasti účetnictví:
• zpracování dokladů předaných příspěvkovou organizací v listinné a elektronické podobě od 1. 3. 2020, jedná se o zaúčtování více než 31 tisíc účetních položek/rok – tyto položky se sestávají ze zaúčtování mezd, předpisů pohledávek ke klientům, pojišťovnám a sesterské organizaci DPS Spáleniště, dále účtování přijatých faktur, účtování pokladních dokladů, účtování bankovních výpisů a účtování interních dokladů (odpisy, předpisy plateb aj.)
• pomoc při vytváření a účtování vnitřních účetních dokladů.
Požadavky v oblasti daní:
• kontrola sestav, vzájemné odsouhlasení a příprava k odeslání do CSÚIS.
Požadavky ostatní:
• fyzická přítomnost pracovníka v místě plnění zakázky, tj. na adrese Americká 2176/52, 350 02 Cheb v rozsahu min. 16 hodin týdně,
• veškeré účetní operace budou prováděny v programu pro integrované řešení ekonomických agend veřejné správy společnosti GORDIC spol. s r.o. – výpočetní techniku s tímto programovým vybavením poskytne zadavatel v místě plnění.
• kontrola čtvrtletních výkazů, případné opravy z hlediska zpětné vazby z CSÚIS (čtvrtletně),
• tvorba rozpočtových analýz,
• vypracování reportů pro Karlovarský kraj (finanční plány, střednědobé výhledy, závěrečné zprávy),
• zpracování žádostí o dotace MPSV ČR
• výkaznictví dle požadavků příspěvkové organizace.
Realizace předmětu plnění veřejné zakázky bude probíhat v souladu s pokyny zadavatele, dále dle obecně závazných právních předpisů.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)