Veřejná zakázka: „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP PATA v Hazlově“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 3383
Systémové číslo: P20V00000014
Evidenční číslo zadavatele: P20V00000014
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-009513
Datum zahájení: 29.01.2020
Nabídku podat do: 17.02.2020 08:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP PATA v Hazlově“
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka je rozdělena do dvou částí. Každý účastník je oprávněn podat nabídku na jednu, nebo na obě části veřejné zakázky. Částí se myslí celá příslušná část zakázky, nikoli pouze určité plnění, tzn. vybrané položky dané části. Účastník předkládá pouze jednu nabídku, souhrnně pro všechny části.

Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je výroba a dodávka celodenní stravy, včetně dopravy do domácností zadavatele bez servírování na talíř pro klienty DOZP v rozsahu specifikovaném touto výzvou pro jednotlivé části.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Domov "Pata", příspěvková organizace
  • IČO: 71175318
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 2796
    35201 Aš
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 508853

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Prodloužen termín pro podání nabídek. Dokument PDF Final_Vyzva_ZPR_stravování_1.p df 484.34 KB
Čestné prohlášení k podmínkám zadávacího řízení Čestné prohlášení k podmínkám zadávacího řízení a
čestné prohlášení o pravdivosti údajů
Dokument MS Word P1_Cestne_prohlaseni_k_podm_vy beroveho_rizeni_a_o_pravd_udaj u.docx 77.20 KB
Čestné prohlášení ke splnění některých kvalifikačních předpokladů Čestné prohlášení ke splnění některých kvalifikačních předpokladů Dokument MS Word P2_Cestne_prohlaseni_kvalifika ce.docx 40.44 KB
Cenová nabídka Část č.1 Cenová nabídka
Část č. 1 – Domácnosti Jiráskova ul. 2988-2990, Aš
Dokument MS Word P3_Cenova_nabidka_cast_c_1.doc x 60.17 KB
Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy část č.1 Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy
Část č. 1 – Domácnosti Jiráskova ul. 2988-2990, Aš
Dokument MS Word P4_Kalkulace_cast_c_1.docx 63.34 KB
SMLOUVA část č.1 SMLOUVA
Smlouva o zajištění dodávek stravy „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP“ část 1.
uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Místem dodání budou domácnosti v místech poskytování sociální služby objednatele:
Jiráskova 2988-2990, Aš – 3 domácnosti 3 x 6 klientů – 3 termoporty
Dokument MS Word P5_Navrh smlouvy_As.doc 92.50 KB
Cenová nabídka Část č.2 Cenová nabídka
Část č. 2 – Domácnosti Hazlov 518-519, Hazlov
Dokument MS Word P6_Cenova_nabidka_cast_c_2.doc x 63.01 KB
Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy část č.2 Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy
Část č. 2 – Domácnosti Hazlov 518-519, Hazlov
Dokument MS Word P7_Kalkulace_cast_c_2.docx 63.40 KB
SMLOUVA část č.2 SMLOUVA
Smlouva o zajištění dodávek stravy „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP“ část 2.
uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Místem dodání budou domácnosti v místech poskytování sociální služby objednatele:
Hazlov 518-519, Hazlov – 2 domácnosti 2 x 6 klientů – 2 termoporty
Dokument MS Word P8_Navrh smlouvy_Hazlov.doc 90.50 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
29.01.2020 13:17 výzva Daniel Lindenberg Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.02.2020 08:21 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Daniel Lindenberg Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni_o_vyberu_dodavatele.p df 364.12 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 18.03.2020 18.03.2020
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 11.02.2020 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-karlovarsky.cz/vz00003383