Veřejná zakázka: „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP PATA v Hazlově“

Informace o veřejné zakázce

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Prodloužen termín pro podání nabídek. Dokument PDF Final_Vyzva_ZPR_stravování_1.p df 484.34 KB
Čestné prohlášení k podmínkám zadávacího řízení Čestné prohlášení k podmínkám zadávacího řízení a
čestné prohlášení o pravdivosti údajů
Dokument MS Word P1_Cestne_prohlaseni_k_podm_vy beroveho_rizeni_a_o_pravd_udaj u.docx 77.20 KB
Čestné prohlášení ke splnění některých kvalifikačních předpokladů Čestné prohlášení ke splnění některých kvalifikačních předpokladů Dokument MS Word P2_Cestne_prohlaseni_kvalifika ce.docx 40.44 KB
Cenová nabídka Část č.1 Cenová nabídka
Část č. 1 – Domácnosti Jiráskova ul. 2988-2990, Aš
Dokument MS Word P3_Cenova_nabidka_cast_c_1.doc x 60.17 KB
Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy část č.1 Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy
Část č. 1 – Domácnosti Jiráskova ul. 2988-2990, Aš
Dokument MS Word P4_Kalkulace_cast_c_1.docx 63.34 KB
SMLOUVA část č.1 SMLOUVA
Smlouva o zajištění dodávek stravy „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP“ část 1.
uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Místem dodání budou domácnosti v místech poskytování sociální služby objednatele:
Jiráskova 2988-2990, Aš – 3 domácnosti 3 x 6 klientů – 3 termoporty
Dokument MS Word P5_Navrh smlouvy_As.doc 92.50 KB
Cenová nabídka Část č.2 Cenová nabídka
Část č. 2 – Domácnosti Hazlov 518-519, Hazlov
Dokument MS Word P6_Cenova_nabidka_cast_c_2.doc x 63.01 KB
Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy část č.2 Kalkulace stravovací jednotky a režijních nákladů a dopravy
Část č. 2 – Domácnosti Hazlov 518-519, Hazlov
Dokument MS Word P7_Kalkulace_cast_c_2.docx 63.40 KB
SMLOUVA část č.2 SMLOUVA
Smlouva o zajištění dodávek stravy „Dodávka celodenní stravy pro klienty DOZP“ část 2.
uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Místem dodání budou domácnosti v místech poskytování sociální služby objednatele:
Hazlov 518-519, Hazlov – 2 domácnosti 2 x 6 klientů – 2 termoporty
Dokument MS Word P8_Navrh smlouvy_Hazlov.doc 90.50 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
29.01.2020 13:17 výzva Daniel Lindenberg Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni_o_vyberu_dodavatele.p df 364.12 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 18.03.2020 18.03.2020
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 11.02.2020 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-karlovarsky.cz/vz00003383