Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku hygienického spotřebního materiálu 2025 - 2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 8695
Systémové číslo: P25V00000561
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávku čisticích prostředků a hygienického spotřebního materiálu
Datum zahájení: 04.06.2025
Nabídku podat do: 19.06.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku hygienického spotřebního materiálu 2025 - 2026
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním účastníkem zadávacího řízení, na základě které bude zadávána veřejná zakázka na dodávku hygienického spotřebního materiálu.

Předmět plnění veřejné zakázky zadávané na základě rámcové dohody:
Předmětem plnění veřejné zakázky zadávané na základě rámcové dohody je dodávka toaletního papíru, papírových ručníků, pěnového mýdla, papírových kapesníků a hygienických sáčků. Součástí dodávky bude výměna poškozených nebo doplnění chybějících kusů zásobníků na toaletní papír, papírové ručníky a hygienické sáčky, včetně dávkovačů pěnového mýdla.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Karlovarský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Karlovarský kraj
  • IČO: 70891168
  • Poštovní adresa:
    Závodní 353/88
    36006 Karlovy Vary
  • Název odboru: Odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 508739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky