Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
a) Dodání, instalace a zprovoznění venkovní elektronické úřední desky v souladu s parametry uvedenými v technické specifikaci (příloha č. 1). Administrátorské zaškolení a zaškolení obsluhy, poskytnutí uživatelských licencí nutných k plnohodnotnému užívání. Zajištění nezbytných zkoušek, atestů a revizí dle ČSN a jiných právních nebo technických předpisů. Předání veškerých dokladů nutných k převzetí a užívání díla objednateli.
Zadavatel již zajistil přivedení elektrické energie a položení datového kabelu na místo instalace EÚD
b) Poskytnutí softwarové podpory díla po dobu 5 let. Ta bude obsahovat udržování SW v provozu (bude plně funkční a v souladu s Technickou specifikací), nutné aktualizace, běžnou údržbu SW, vzdálenou kontrolu a dohled, úpravy SW vyplývající ze změn legislativy. Zajištění nutné funkcionality, která zajistí soulad dokumentů vyvěšených na úřední desce kraje na oficiálních webových stránkách a na EÚD a také se spisovou službou zadavatele (viz specifikace oddíl „Provoz software, zálohy a další okolnosti provozu“).
c) Záruka bezvadného provozu EÚD a poskytování servisu po dobu 5 let. Jedná se o odstranění vad díla, na které se nevztahuje záruka za vady, ani povinnosti plynoucí ze závazku poskytovat SW podporu a případné úpravy na základě požadavků objednatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)