Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Elektronická úřední deska – dodání, instalace, servis a údržba
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je:

a) Dodání, instalace a zprovoznění venkovní elektronické úřední desky v souladu s parametry uvedenými v technické specifikaci (příloha č. 1). Administrátorské zaškolení a zaškolení obsluhy, poskytnutí uživatelských licencí nutných k plnohodnotnému užívání. Zajištění nezbytných zkoušek, atestů a revizí dle ČSN a jiných právních nebo technických předpisů. Předání veškerých dokladů nutných k převzetí a užívání díla objednateli.
Zadavatel již zajistil přivedení elektrické energie a položení datového kabelu na místo instalace EÚD
b) Poskytnutí softwarové podpory díla po dobu 5 let. Ta bude obsahovat udržování SW v provozu (bude plně funkční a v souladu s Technickou specifikací), nutné aktualizace, běžnou údržbu SW, vzdálenou kontrolu a dohled, úpravy SW vyplývající ze změn legislativy. Zajištění nutné funkcionality, která zajistí soulad dokumentů vyvěšených na úřední desce kraje na oficiálních webových stránkách a na EÚD a také se spisovou službou zadavatele (viz specifikace oddíl „Provoz software, zálohy a další okolnosti provozu“).
c) Záruka bezvadného provozu EÚD a poskytování servisu po dobu 5 let. Jedná se o odstranění vad díla, na které se nevztahuje záruka za vady, ani povinnosti plynoucí ze závazku poskytovat SW podporu a případné úpravy na základě požadavků objednatele.
Místo plnění: Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt: Mgr. Miroslav Papík
miroslav.papik@kr-karlovarsky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřené s výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 10.06.2022 08:00
Datum zahájení: 20.05.2022 11:09
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: