Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je služba (informační systém) spočívající v poskytnutí aplikačního nástroje umožňující vedení jednotného on-line přehledu o postižených osobách, jejich zdravotním stavu, směřování do cílových zdravotnických zařízení, údaje o zemřelých osobách, osobách, které
se, v informačním centru, dotazují na své blízké atd. a zabezpečení nepřetržité funkčnosti této služby umožňující on-line přístup k definovaným informacím o osobách při mimořádných událostech s hromadným postižením životů a zdraví, případně dalších mimořádných událostech či cvičeních, které se dotýkají velkého množství osob (např. evakuace, nákazy apod.). Přístup k „informačnímu systému“ je požadován z PC i přenosných zařízení (tablety, mobilní telefony) přes webové rozhraní pomocí internetového prohlížeče.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
KONZULTA Brno,a.s. | 25548085 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 06.05.2019
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
KONZULTA Brno,a.s. | 25548085 | Česká republika | 950 000,00 | 1 149 500,00 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2019 | 100 000,00 | 121 000,00 |
2020 | 150 000,00 | 181 500,00 |
2021 | 150 000,00 | 181 500,00 |
2022 | 150 000,00 | 181 500,00 |