Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka 1 kusu kancelářského počítače, 17 kusů grafických počítačů, 11 kusů grafických tabletů, 19 kusů monitorů, jednoho kusu tiskárny štítků, 20 kusů konvertibilních notebooků, 1 vozík na notebook a 1 projektor. To vše pro Střední školu živnostenskou Sokolov, příspěvková organizace, dle uvedené technické specifikace (viz. příloha 1).
Zadavatel požaduje, aby se jednalo o nová, nepoužitá a nerozbalená zařízení s nepoužitou plnou podkladovou licencí operačního systému Windows v české lokalizaci s možností připojení do domény (nesmí být použita druhotná licence).
• V případě, že bude operační systém součástí počítače, pak musí být tento SW předinstalován a produktový klíč musí být injektovaný v BIOS počítače. Součástí takového zařízení s předinstalovaným SW musí být produktový list výrobce HW (tzv. Product list/fact sheet) s podrobnou specifikací HW a SW počítače, včetně požadované plné podkladové licence ve verzi Windows 10/11 CZ PRO a prohlášení, že parametry dodaného HW a SW jsou v souladu se zadávací dokumentací.
• V případě, že bude software operační systém dodán samostatně, pak zadavatel požaduje jako součást dodávky prohlášení výrobce, tzv. MAF (Manufacturer Authorization Form) od výrobce softwaru, tj. v tomto případě “Microsoft Authorization Form“, který bude:
• adresován na zadavatele tendru,
• identifikovat danou veřejnou zakázku,
• identifikovat dodavatele,
• zahrnovat přesné množství dodávaných licencí a identifikaci licencí prostřednictvím Microsoft produktového čísla a přesného názvu produktu.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit u autorizovaného distributora Microsoftu v České či Slovenské republice (Find a Distributor (microsoft.com)), že dodané aktivační klíče patří k fakturovaným produktům, identifikovatelných dle Microsoft Part Number (Microsoft produktové číslo).
Zadavatel požaduje u kancelářského počítače minimální délku záruky 36 měsíců (viz. příloha 1 – specifikace předmětu plnění). Délka záruky u ostatních položek je min. 24 měsíců s tím, že dodavatel délku záruky doplní do návrhu kupní smlouvy a do technické specifikace, které jsou přílohami zadávací dokumentace.
Účastník ve své nabídce uvede přesný typ nabízeného výrobku a přiloží katalogový list, ze kterého bude patrné splnění parametrů technické specifikace stanovených zadavatelem.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
Vyloučen |
---|---|---|---|---|---|
ALVA IT s.r.o. | 29120705 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
FLAME System s.r.o. | 26846888 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ano podal neúplnou nebo nepřijatelnou nabídku - Zadavatel rozhodl o vyloučení výše uvedeného účastníka řízení z toho důvodu, že ve lhůtě, poskytnuté pro doplnění nabídky, nedoložil požadované dokumenty. [info] |
VUJO s.r.o. | 64830713 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 09.08.2023
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
VUJO s.r.o. | 64830713 | Česká republika | 765 792,00 | 926 608,32 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2023 | 765 792,00 | 926 608,32 |