Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: DODÁVKA VÝPOČETNÍ TECHNIKY 2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka 1 kusu kancelářského počítače, 17 kusů grafických počítačů, 11 kusů grafických tabletů, 19 kusů monitorů, jednoho kusu tiskárny štítků, 20 kusů konvertibilních notebooků, 1 vozík na notebook a 1 projektor. To vše pro Střední školu živnostenskou Sokolov, příspěvková organizace, dle uvedené technické specifikace (viz. příloha 1).

Zadavatel požaduje, aby se jednalo o nová, nepoužitá a nerozbalená zařízení s nepoužitou plnou podkladovou licencí operačního systému Windows v české lokalizaci s možností připojení do domény (nesmí být použita druhotná licence).

• V případě, že bude operační systém součástí počítače, pak musí být tento SW předinstalován a produktový klíč musí být injektovaný v BIOS počítače. Součástí takového zařízení s předinstalovaným SW musí být produktový list výrobce HW (tzv. Product list/fact sheet) s podrobnou specifikací HW a SW počítače, včetně požadované plné podkladové licence ve verzi Windows 10/11 CZ PRO a prohlášení, že parametry dodaného HW a SW jsou v souladu se zadávací dokumentací.
• V případě, že bude software operační systém dodán samostatně, pak zadavatel požaduje jako součást dodávky prohlášení výrobce, tzv. MAF (Manufacturer Authorization Form) od výrobce softwaru, tj. v tomto případě “Microsoft Authorization Form“, který bude:
• adresován na zadavatele tendru,
• identifikovat danou veřejnou zakázku,
• identifikovat dodavatele,
• zahrnovat přesné množství dodávaných licencí a identifikaci licencí prostřednictvím Microsoft produktového čísla a přesného názvu produktu.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit u autorizovaného distributora Microsoftu v České či Slovenské republice (Find a Distributor (microsoft.com)), že dodané aktivační klíče patří k fakturovaným produktům, identifikovatelných dle Microsoft Part Number (Microsoft produktové číslo).

Zadavatel požaduje u kancelářského počítače minimální délku záruky 36 měsíců (viz. příloha 1 – specifikace předmětu plnění). Délka záruky u ostatních položek je min. 24 měsíců s tím, že dodavatel délku záruky doplní do návrhu kupní smlouvy a do technické specifikace, které jsou přílohami zadávací dokumentace.

Účastník ve své nabídce uvede přesný typ nabízeného výrobku a přiloží katalogový list, ze kterého bude patrné splnění parametrů technické specifikace stanovených zadavatelem.
Místo plnění: Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt: Mgr. Miroslav Papík
miroslav.papik@kr-karlovarsky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: zakázka v DNS zahájená výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 25.07.2023 09:00
Datum zahájení: 03.07.2023 11:26
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: