Veřejná zakázka: IT dodávky PPP

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5046
Systémové číslo: P22V00000088
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na výpočetní a zobrazovací techniku a příslušenství
Datum zahájení: 14.02.2022
Nabídku podat do: 22.02.2022 08:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: IT dodávky PPP
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Dodávka 5 ks notebooků (vč. MS Office Standart 2021), včetně originálních síťových adaptérů, brašen k notebookům, dále 2 ks inkoustových tiskáren MONO A4, 1 ks inkoustové multifunkce COLOR A4, 1ks inkoustové barevné multifunkce A3 (včetně 3leté záruky On-Site), 10 ks Monitorů 27“, 8 ks setů klávesnic a myší, 2 ks vertikálních ergonomických myší, 12 ks ergonomických podložek pod myš a 5 ks dokovacích stanic pro notebook pro Pedagogicko-psychologickou poradnu v Karlových Varech.
Účastník ve své nabídce uvede přesný typ nabízeného výrobku a přiloží katalogový list, ze kterého bude patrné splnění parametrů technické specifikace stanovených zadavatelem.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 206 612 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karlovarský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Karlovarský kraj
  • IČO: 70891168
  • Poštovní adresa:
    Závodní 353/88
    36006 Karlovy Vary
  • Název odboru: Odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 508739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky