Veřejná zakázka: Část č. 2 – Signalizační náramky pro klienty – přivolání pomoci

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 4467
Jedná se o část veřejné zakázky: Tísňový systém pro potřeby klientů a signalizační náramky pro klienty – přivolání pomoci

Název a popis předmětu

  • Název: Část č. 2 – Signalizační náramky pro klienty – přivolání pomoci

Stručný popis předmětu:
- Signalizace musí mít dosah po celé budově, a pozemku domova.
- Dosah jednotlivých tlačítek by měl pokrýt celou budovu a přilehlý pozemek, kam mají klienti přístup.
- Musí umožnit připojení minimálně 130 klientských bezdrátových tlačítek. Tlačítka budou dodány s bezpečnostním řetízkem nebo stuhou na krk.
- Musí umožnit připojení minimálně 70 potvrzovacích bezdrátových tlačítek instalovaných na jednotlivých pokojích.
- Musí umožnit instalaci minimálně 35 bezdrátových tlačítek tísně instalovaných ve společných prostorech.
- Musí umožnit instalaci a připojení minimálně 10 náramků, monitoringu nežádoucího odchodu.
- Monitoring nežádoucího odchodu bude prováděn u vchodových dveří a zadních dveří
- musí umožnit přenos informací na 6 mobilních telefonů obsluhy. Na telefonech se musí zobrazovat informace o tom, kdo volá o pomoc a z jakého pokoje. To bude realizováno přes wifi.
- Musí přenášet informace o volání minimálně na 6 zobrazovacích jednotek instalovaných pevně v budově domova. Na těchto jednotkách se budou převážně přebírat informace o volání. Příjem informací a jejich potvrzení je nutné personalizovat. (rozeznat kdo z personálu volání přijal) To lze kódem a čipem. Na těchto jednotkách se musí zobrazovat informace, kdo volá o pomoc.
- Instalace by měla využít v maximální míře stávající kabelové trasy a podhledy
- Systém musí umožnit akustické rozlišení volání z klientských tlačítek a monitoringu nežádoucího odchodu.
- Systém musí umožnit zobrazení na jednotlivých zobrazovacích jednotkách z určité oblasti a z jiné nikoli. (oddělení jednotlivých pater)
- Systém musí umožnit dohledání událostí v paměti a to minimálně 30000 událostí zpětně, se záznamem přesného data a času
- Systém musí umožnit dálkovou správu systému servisní organizaci.
- Systém musí umožnit prohlížení událostí pověřenému personálu v počítači nebo na telefonu.
- Systém musí umožnit optickou signalizaci tísně minimálně na 6 místech.
- Systém musí umožnit instalaci systému, který umožní změnu zvuku akustické signalizace dle požadavku investora. (zvuk poplachu dle výběru personálu, změnu jeho hlasitosti
- Systém musí splňovat bezpečnostní normy.
- Dodavatel musí poskytnout záruku na celý systém v délce minimálně 3 roky.
- Dodavatel musí být schopen zajistit dálkovou správu systému. (úpravy jmen klientů, kontrola poruch, diagnostika, stažení událostí….)
- Systém by měl umožnit i upgrade na nové verze, které výrobce uvede na trh do 10 let od ukončené instalace tísňového systému, a to se zpětnou kompatabilitou. (již instalované komponenty nebude nutné měnit při přechodu na novější verzi systému.

Položkový rozpočet je přílohou č. 4 výzvy.


Předpokládaná hodnota

  • neuvedena

Místo plnění

  • Karlovarský kraj

Položky předmětu

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky