Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku hygienického spotřebního materiálu 2022 - 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5170
Systémové číslo: P22V00000212
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-023966
Datum zahájení: 25.03.2022
Nabídku podat do: 12.04.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku hygienického spotřebního materiálu 2022 - 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky zadávané na základě rámcové dohody je dodávka toaletního papíru, papírových ručníků, pěnového mýdla, papírových kapesníků a hygienických sáčků. Součástí dodávky bude výměna poškozených nebo doplnění chybějících kusů zásobníků na toaletní papír, papírové ručníky a hygienické sáčky, včetně dávkovačů pěnového mýdla.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Karlovy Vary

Zadavatel

  • Úřední název: Karlovarský kraj
  • IČO: 70891168
  • Poštovní adresa:
    Závodní 353/88
    36006 Karlovy Vary
  • Název odboru: Odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 508739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.03.2022 12:59 výzva Zora Bolková Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 22.06.2022 22.06.2022
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 21.06.2022 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
PAPE - kancelářské potřeby s.r.o. 26378523 Česká republika 3 278 334,00 3 966 784,14 Ne
Petr Fiala - velkoobchod s drogérií s.r.o. 26381001 Česká republika 2 927 181,00 3 541 889,01 Ne
Velkoobchod ŠAS,s.r.o. 26687119 Česká republika 4 341 240,00 5 252 900,40 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.06.2022


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Petr Fiala - velkoobchod s drogérií s.r.o. 26381001 Česká republika 2 479 338,00 3 000 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2022 191 171,32 231 317,29
2023 779 025,60 942 621,00