Veřejná zakázka: Osobní ochranné pracovní prostředky pro členy výjezdových skupin ZZS KVK

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 5392
Systémové číslo: P22V00000434
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-047411
Datum zahájení: 24.08.2022
Nabídku podat do: 20.02.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Osobní ochranné pracovní prostředky pro členy výjezdových skupin ZZS KVK
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody dle § 131 a násl. ZZVZ mezi zadavatelem a jedním účastníkem zadávacího řízení, na základě které bude zadávána veřejná zakázka na dodávku osobních ochranných pracovních prostředků pro členy výjezdových skupin Zdravotnické záchranné služby Karlovarského kraje.

Předmětem plnění veřejné zakázky zadávané na základě rámcové dohody je dodávka osobních ochranných pracovních prostředků pro členy výjezdových skupin Zdravotnické záchranné služby Karlovarského kraje, v souladu s požadavky výzvy k podání nabídek, zejm. přílohou Technická specifikace, po dobu 4 let ode dne účinnosti rámcové kupní smlouvy.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 945 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Karlovy Vary

Zadavatel

  • Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Karlovarského kraje, příspěvková organizace
  • IČO: 00574660
  • Poštovní adresa:
    Závodní 390/98c
    360 06 Karlovy Vary
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 512382

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku Výzva byla aktualizována na základě změny zadávacích podmínek č.05
Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_rev1_1.docx 2.79 MB
Příloha výzvy k podání nabídek Návrh smlouvy Dokument MS Word Priloha_2_vzor_RKS_OOPP_rev1.d ocx 74.90 KB
Příloha výzvy k podání nabídek Formulář pro zpracování nabídkové ceny Dokument MS Excel Priloha3_Formular_pro_zpracova ni_nabidkove_ceny.xlsx 13.45 KB
Změna zadávacích podmínek č. 01 Změna lhůty pro podání nabídek Dokument PDF Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek č. 01 (4).pdf 48.95 KB
Příloha změny zadávacích podmínek č. 01 Aktualizovaná verze Výzvy k podání nabídek

Výzva k podání nabídky
přílohy:
Technická specifikace
Prohlášení k podmínkám zadávacího řízení
Čestné prohlášení k odpovědnému zadávaní
Čestné prohlášení ke splnění kvalifikace
Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_AKTUALIZACE _01.docx 2.79 MB
Doplnění a změna zadávacích podmínek č. 02 Doplnění a změna zadávacích podmínek
Prodloužení lhty pro podání nabídek do 02.12.2022 do 10:00 Hod.
Dokument PDF Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek č 02 (3).pdf 81.46 KB
Příloha Doplnění a změny zadávací dokumentace č. 02 Aktualizace Výzvy k podání nabídek
Aktualizace technické specifikace
Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_AKTUALIZACE _02.docx 3.08 MB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 03 Prodloužení lhůty pro podání nnabídek do 15.12.2022 do 10:00 hod. Dokument PDF Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek (29).pdf 57.61 KB
Příloha vysvětlení zadávací dokumetace č. 03 Aktualizace Výzvy k podání nabídek Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_AKTUALIZACE _03.docx 3.08 MB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 04 prodloužení lhůty pro podání nabídek do 15.01.2023 do 10:00 hod. Dokument PDF Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek (30).pdf 53.88 KB
Příloha vysvětlení zadávací dokumentace č. 04 Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku- aktualizace Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_AKTUALIZACE _04.docx 3.08 MB
Změna zadávacích podmínek č. 05 Prodloužení lhůty pro podání nabídek do 20.02.2023 do 10:00 hod. Dokument PDF Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávacích podmínek (31).pdf 57.99 KB
Příloha č1 Změny zadávacích podmínek č. 05 Tabulky Dokument MS Word Příloha č1 Změny zadávacích podmínek č. 05.docx 182.47 KB
Příloha č2 Změny zadávacích podmínek č. 05 Výzva k podání nabídek - AKTUALIZACE Dokument MS Word Priloha1_Vyzva_k_podani_nabidk y_na_verejnou_zakazku_ramcova_ dohoda_nadlim_OOPP_AKTUALIZACE _05.docx 3.07 MB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
24.08.2022 09:58 výzva Petra Hytha Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
18.11.2022 09:34 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petra Hytha Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    
20.09.2022 15:48 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petra Hytha Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-karlovarsky.cz/vz00005392

Seznam účastníků