Veřejná zakázka: Dodávka interiérového vybavení Domova pro seniory v Perninku, p. o.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3407
Systémové číslo: P20V00000038
Datum zahájení: 11.02.2020
Nabídku podat do: 26.02.2020 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka interiérového vybavení Domova pro seniory v Perninku, p. o.
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je dodávka a montáž interiérového vybavení do nově rekonstruovaných prostor Domova pro seniory v Perninku, p. o. Především to bude dodávka nábytku a doplňků do pokojů klientů, vybavení provozního zázemí, kanceláří zaměstnanců a šaten (kancelářský nábytek, sedací nábytek, šatní skříňky, atp.). Budou vybaveny prostory nových koupelen a WC, kde se jedná především o skříňky nad umyvadla, nerez držáky toaletního papíru, odpadkových košů a držáků WC štětek. Veškeré komponenty budou ve standardním provedení, převážně z typizovaných dílů, a to vč. sedacího nábytku. Dodávka nábytku a komponentů je včetně montáže na přesně určené místo.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřené s výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Karlovarský kraj
  • IČO: 70891168
  • Poštovní adresa:
    Závodní 353/88
    36006 Karlovy Vary
  • Název odboru: Odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 508739

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva Výzva Dokument MS Word Vyzva_interiér_Pernink.docx 96.04 KB
Příloha č. 1 Příloha č. 1 specifikace Dokument MS Word P1_specifikace předmětu plnění.docx 1.32 MB
Příloha č. 2 Příloha č. 2 cenová nabídka Dokument MS Excel P2_cenová nabídka.xlsx 13.06 KB
Příloha č. 3 Příloha č. 3 kupní smlouva Dokument MS Word P3_vzor_kupni_smlouvy.docx 43.38 KB
Příloha č. 4 Příloha č. 4 Čestné prohlášení k podmínkám výběrového řízení Dokument MS Word P4_cestne_prohlaseni_k_podm_vy beroveho_rizeni_a_o_pravd_udaj u.docx 31.69 KB
Příloha č. 5 Příloha č. 5 Česné prohlášení ke splnění kvalifikačních předpokladů Dokument MS Word P5_cestne_prohlaseni_kvalifika ce_dodavka.docx 31.66 KB
Příloha č. 6 Příloha č. 6 termíny dodávek Dokument MS Excel P6_termíny dodávek.xlsx 12.66 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena v Kč (bez DPH) Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznameni_o_vyberu_dodavatele.p df 284.79 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
zveřejnění smlouvy v registru smluv MV ČR https://smlouvy.gov.cz/smlouva/12765756
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-karlovarsky.cz/vz00003407

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky