obsah
|
zápatí
Karlovarský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Předběžná tržní konzultace: „Zajištění poskytování distanční zdravotní pohotovostní služby v Karlovarském kraji prostřednictvím online komunikační platformy“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Předběžná tržní konzultace: „Zajištění poskytování distanční zdravotní pohotovostní služby v Karlovarském kraji prostřednictvím online komunikační platformy“
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku týkající se zajištění poskytování distanční lékařské pohotovostní služby pro dospělé a děti v Karlovarském kraji prostřednictvím online komunikační platformy (dále také „služba“), jejímž cílem je propojení pacienta, tj. potencionálního pacienta ambulantní formy zdravotní péče s poskytovatelem zdravotních služeb.
Zadavatel se rozhodl s ohledem na charakter předmětu veřejné zakázky využít možnosti vést předběžné tržní konzultace ve smyslu § 33 ZZVZ.
Místo plnění:
Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Podmínkou účasti na předběžné tržní konzultaci je odeslání vyplněné žádosti o účast na této předběžné konzultaci prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje E-ZAK, a to formou zprávy zadavateli případně zaslat e-mailem na adresu: andrea.singer@kr-karlovarsky.cz nebo datovou zprávou do datové schránky: siqbxt2
Kontakt:
Ing. Andrea Singer
andrea.singer@kr-karlovarsky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Předběžná tržní konzultace
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
03.10.2025 10:00
Datum zahájení:
24.09.2025 16:40
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Karlovarský kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software