Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce_Vysvětlení ZD č. 2



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na tiskové služby
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Účelem tohoto výběrového řízení je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na průběžné zajišťování tiskových služeb po dobu platnosti a účinnosti uzavřené rámcové dohody. Tiskové služby budou na základě uzavřené rámcové dohody zajišťovány průběžně dle aktuálních potřeb zadavatele. Konkrétní specifikace tiskových služeb včetně předpokládaného objemu tiskových služeb je obsažena v příloze č. 4 zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu určitou, a to ode dne účinnosti do 31. 12. 2027.
Místo plnění: Karlovy Vary
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřené s výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 09.06.2025 10:00
Datum zahájení: 21.05.2025 14:25
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):