obsah
|
zápatí
Karlovarský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Systém pro správu a údržbu silničního majetku
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Systém pro správu a údržbu silničního majetku
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a implementace informačního systému pro správu a údržbu silničního majetku (dále jen „Systém“), který bude podporovat procesy silničního hospodářství a obecně hospodaření s majetkem ve správě zadavatele. Tento Systém bude poskytovat data a nástroje umožňující komplexní přehled o stavu majetku pro potřeby efektivního řízení správy
a údržby majetku.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je tedy dodávka a implementace požadovaného HW a SW (vč. webové a mobilní aplikace), realizace Datového skladu, dokumentace Systému (uživatelská, provozní a bezpečnostní), zajištění záruční a pozáruční podpory provozu Systému a jeho rozvoj dle požadavků zadavatele,
Předmět veřejné zakázky včetně všech souvisejících činností je podrobně specifikován v návrhu smlouvy a v jeho přílohách, který je obsažen v příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt:
e-mail: horka@rowan.legal
tel:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
užší řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
30.09.2024 10:00
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
29.08.2024 17:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Karlovarský kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software