Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení veřejného zadavatele podle § 1 vyhlášky:
1.popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
Realizací veřejné zakázky - stavby dojde k naplnění potřeb a povinnosti zadavatele v oblasti modernizace, rozvoje, správy a údržby majetku Karlovarského kraje v souvislosti s poskytováním komplexní péče všem matkám po porodu i jejich dětem. Splněním veřejné zakázky dojde k naplnění potřeby realizace záměru rekonstrukce na odd. GPO a DO-novorozeneckého na úrovni 3.np, kterými budou tyto prostory dispozičně přeřešeny tak, aby zde vznikly dvě logicky oddělené jednotky, šestinedělí a novorozenci.
2.popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení stavebních prací odd. GPO a DO-novorozeneckého na úrovni 3.np, kterými budou tyto prostory dispozičně přeřešeny tak, aby zde vznikly dvě logicky oddělené jednotky, šestinedělí a novorozenci. Předmětem plnění zakázky budou stavební úpravy spočívající v provedení změn v dispozičním uspořádání pouze dotčené části 3.np pavilonu „E“. Po stavebních úpravách bude na 3. np zřízeno:
Odd. gynekologicko porodnické – jednotka šestinedělí
7 klientských pokojů s vlastním hygienickým zázemím o celkové kapacitě 13 lůžek + 13 novorezeneckých postýlek, observační dvoulůžkový pokoj s vlastním hygienickým zařízením, lékařský pokoj s vlastním hygienickým zařízením, sesterna s denní místností a přidruženým hygienickým zařízením, čajová kuchyňka, jídelna klientek, sklad čistého prádla.
Dětské oddělení-jednotka novorozenci
Novorozenecký observační pokoj s observačním boxem novorozenců, sesterna pro novorozenecké oddělení, navazující denní místnost a přidružené hygienecké zařízení pro personál.
společné prostory (využitelné oběma jednotkami)
Interní chodba oddělení s vyčleněným prostorem pro tzv. hovornu (před jídelnou klientek), sociální zařízení (WC s předsíňkou) pro příchozí veřejnost (návštěvy, klienty apod.), čistící místnost, sklad špinavého prádla.
Vlastní stavební úpravy budou zahájeny vyklizením dotčené části objektu, tj. budou odstraněny veškeré zařizovací předměty a vybavení i veškeré přístupné rozvody TZB, které jsou dožilé či které nebudou již dále využívány. Dojde k odstranění stávajících nášlapných vrstev podlah i stávajících zavěšených podhledů. Dále dojde k demontáži stávajících výplní otvorů dveří, oken a jejich výměně. V dotčené části objektu budou realizovány zejména dílčí dispoziční úpravy spočívající ve změně uspořádání nenosných dělících stěn.
Bude provedeno vyzdění nových svislých dělících konstrukcí (příčky zděné, montované SDK příčky, zazdívky apod.), u nových otvorů osazení překladů ve zdivu, provedení nových podlah a podhledů. Rekonstrukce a doplnění vnitřních omítek, osazení nových výplní otvorů (dveře), provedení nových rozvodů instalací vody, kanalizace, elektřiny, slaboproudu a vzduchotechnického vedení, chlazení,
vytápění (veškeré tyto rozvody budou napojeny na stávající svislé stoupací rozvody uvnitř objektu, případně budou nově řešeny dle projektu), osazení kompletního vnitřního vybavení (zařizovací předměty, vestavěný mobiliář atd.) apod.
V rámci provádění stavby budou řešeny rovněž rozvody medicinálních plynů, řízený vstup na oddělení v souladu s PBŘ, který je nezbytnou součástí PD. Dojde rovněž k výměně podlahových krytin, podhledů vč. svítidel a osazení nárazových madel a ochran rohů.
3.popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
Rekonstrukce budovy pro dosažení cíle projektu, tj. postupná rekonstrukce modernizace pavilonu „E“
začínající obnovou IV a V. NP bude pokračovat postupnou rekonstrukcí dalších podlaží. Stávající technický stav již neodpovídá dnešním požadavkům.
4.předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
Předpokládaný termín zahájení stavebních prací je rok 2016 s plánovanou délkou výstavby 4 měsíců. Nepřekročitelný termín ukončení je 29.12. 2016.
|