Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Designový mobiliář – prvek recepce (část 3. veřejné zakázky s názvem „Dodávka a instalace Mobiliáře Císařských“)
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky bude dodávka a montáž prvku recepce Designového mobiliáře do prostor Císařských lázní za podmínek a v rozsahu, který je specifikován ve Smlouvě. Veřejná zakázka tvoří jeden funkční celek s veřejnou zakázkou s názvem „Dodávka a instalace mobiliáře Císařských lázní“ a je zadávána v souladu s ustanovením § 18 odst. 3 ZZVZ.
Podrobný popis prvku recepce tvoří Přílohu č. 1 Výzvy.
Místo plnění: Karlovarský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 14.02.2023 15:00
Datum zahájení: 31.01.2023 16:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: