Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení a projektové dokumentace pro provádění stavby k realizaci akce „Vestavba v podstřešním prostoru pavilónu B, stavební úpravy vybraných pokojů a zázemí kuchyně Domova pro seniory v Perninku, p. o.“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení a pro provádění stavby.

Hlavním předmětem nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění dále uvedených činností při projektové přípravě předmětné akce:


1. Provedení, příp. doplnění veškerých potřebných destruktivních a nedestruktivních průzkumů, včetně jejich analýzy a vyhodnocení, zaměření a případně doměření stávajícího stavu potřebného pro zpracování veškeré dokumentace

2. Zpracování projektové dokumentace pro stavební povolení v podrobnosti DPS, včetně zajištění inženýrské činnosti při obstarání všech stanovisek účastníků řízení ve věci povolení předmětné stavby, včetně zpracování příslušných žádostí ke stavebnímu úřadu a zajištění stavebních povolení

3. Zpracování dokumentace pro provádění stavby v rozsahu dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb tištěné i elektronické podobě včetně výkazů výměr v tištěné i elektronické podobě, která bude splňovat požadavky zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, které jsou kladeny na zadávací dokumentaci staveb a dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

4. Vypracování podrobného plánu organizace výstavby s řešením problematiky provizorií, s ohledem na plynulý a co nejméně rušený chod domova pro seniory.

5. Vypracování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi.

6. Autorský dozor.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Nádražní 268,
362 36 Pernink
Kontakt: Ing. Andrea Černá
+420 354 222 511
andrea.cerna@kr-karlovarsky.cz

Bc. Dagmar Kerulová
+420 354 222 493
dagmar.kerulova@kr-karlovarsky.cz

Bc. Alfréd Hlušek
+420 777 112 785
reditel@domov-pernink.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřené s výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 20.07.2018 09:00
Datum zahájení: 04.07.2018 10:05
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: