Formulář F20 - Oznámení o změně

Název formuláře Oznámení o změně 2
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2018-017490
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [F2017-034508] F20: Oznámení o změně


Změna zakázky/koncese během doby jejího trvání

Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel

I.1) Název a adresa

Úřední název:
Domov pro seniory v Hranicích, příspěvková organizace
IČO: 2
Poštovní adresa:
Krásňany 766
Obec:
Hranice
Kód NUTS:
CZ041
PSČ:
35124
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Libor Syrovátka
Tel.:
+420 777337313
E-mail:
ddhraniceuase@c-box.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.domovsenioruhranice.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://ezak.kr-karlovarsky.cz/contract_display_1105.html

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
P16V00000443
Rekonstrukce střechy objektu domova včetně půdní vestavby
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45215200
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ041
Hlavní místo dodání nebo plnění:
II.2.4) Popis výběrového řízení v době zadání zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Jedná se o stavební úpravy stávajícího objektu domova pro seniory. Jedná se o rekonstrukci střechy objektu domova a vestavba stávajícího prostoru půdy (3. NP), která je využívána v současné době pouze k sušení prádla. Demontáží stávajícího krovu a jeho nahrazením plnohodnotným podlažím s vyzděnými stěnami a vestavbou, vznikne prostor na vybudování 12 jednolůžkových pokojů s vlastním sociálním zařízením, prostor pro zajištění provozu služby jako například sesterna, sociální zařízení pro personál, úklidová komora a dále společenská místnost a odpočinkový prostor s kuchyňkami. Do nově vzniklého podlaží bude protažen stávající výtah a betonové schodiště.
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
01.04.2017
(dd.mm.rrrr)
Konec:
30.06.2018
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:

Oddíl IV: Řízení

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Oznámení o výsledku zadávacího řízení týkající se této zakázky
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:

Oddíl V: Zadání zakázky/udělení koncese

Zakázka č.:
P16V00000443
Část zakázky č.: 2
Název:
Rekonstrukce střechy objektu domova včetně půdní vestavby

V.2) Zadání zakázky/udělení koncese

V.2.1) Datum uzavření smlouvy/vydání rozhodnutí o udělení koncese:
03.05.2018
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
ODEHNAL - STAVO s.r.o.
IČO: 2
25246208
Poštovní adresa:
Podhradí 42, Aš
Obec:
Podhradí
Kód NUTS:
CZ041
PSČ:
35201
Země:
CZ
E-mail:
ota.odehnal@seznam.cz
Tel.:
+420 606644558
Internetová adresa: (URL)
https://odehnal-stavo.sluzby.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
 (v době uzavření smlouvy; bez DPH)
Konečná hodnota veřejné zakázky:
13927238,90
Měna:
CZK

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

29.05.2018

Oddíl VII: Změna zakázky/koncese

VII.1) Popis zakázky po provedení úprav

VII.1.1) Hlavní kód CPV:
45215200
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

VII.1.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ041
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Krásňany 766, 351 24 Hranice u Aše
VII.1.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Práce jsou popsány ve změnovém listě 1 a 2 dodatku č.2
VII.1.5) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
01.04.2017
(dd.mm.rrrr)
Konec:
30.06.2018
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
VII.1.6) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(bez DPH)
Celková hodnota zakázky/položky/koncese:
100478,76
Měna:
CZK
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
VII.1.7) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
ODEHNAL - STAVO s.r.o.
IČO: 2
25246208
Poštovní adresa:
Podhradí 42, Aš
Obec:
Podhradí
Kód NUTS:
CZ041
PSČ:
35201
Země:
CZ
E-mail:
ota.odehnal@seznam.cz
Tel.:
+420 606644558
Internetová adresa: (URL)
https://odehnal-stavo.sluzby.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

VII.2) Informace o změnách

VII.2.1) Popis změn
Povaha a rozsah změn (s uvedením možných předchozích změn zakázky):
Vícepráce jsou zejména :
• změna z důvodu napojení nového požárního zařízení v budovaném podlaží a výměna stávajícího rozvodu již NEVYHOVUJÍCÍCHO ( viz. vyjádření odborné způsobilé osoby v požární ochraně ze dne 19.12.2017). jedná se o položky 3,722,735a 734.
• oproti PD z roku 2014 řešení prádelny a sušárny objednatel navrhuje průmyslové pračky, sušičky a mandl - plynové spotřebičů ( o 30% nižší náklady v energiích ) a hlavně už se nebude prát DODAVATELSKY. Tomu je uzpůsoben plynovod – pol723, a elektromontáže – pol.721.
• pol.č.766 změna vyvolaná prostorovým využitím nových pokojů klientů – dveře stačí 100
• pol.č.777 podlahy ze synt. hmot – kamenné koberce v sociálních zařízení a koupelnách. v nově vybudovaném podlaží. Poznámka – NÉMÁ vliv na cenu díla. Změnou dojde ke zvýšení komfortu z hlediska úklidu a odvodnění povrchu (povrch bez spár)
• Pol. 771 jedná o změnu na únikovém požárním schodišti z PVC na dlažbu z důvodu, kdy je až do 2.nadz.podlaží dlažba a v projektu je z 2. do 3.nadz.podlaží PVC, což by po dostavbě nevypadlo asi dobře, změnou dojde ke sjednocení povrchu celého schodiště


Méněpráce jsou zejména :
• odečet (v rekapitulaci pol.č. 721-725 a M21) změny, které navrhuje objednatel s ohledem na budoucí provoz v nově vystavěném podlaží Domova.
• pol.č.0766 změna vyvolaná prostorovým využitím nových pokojů klientů – dveře 120
• pol.č.771 změna podlahy v soc,zařízení z dlaždic na kamenný koberec, viz zdůvodnění výše
• pol.č. 775 a 776 se jedná o změnu na únikovém požárním schodišti z PVC na dlažbu z důvodu, kdy je až do 2.nadz.podlaží dlažba a v projektu je z 2. do 3.nadz.podlaží PVC
VII.2.2) Důvody změny
Popis ekonomických nebo technických důvodů a obtíží či zvýšení nákladů, které brání změně smluvní strany:
Popis okolností, které si vynutily změnu, a vysvětlení neočekávané povahy těchto okolností:
Práce jsou popsány ve změnovém listě 1 a 2 dodatku č.2
VII.2.3) Navýšení ceny
Aktualizovaná celková hodnota zakázky před změnami (při zohlednění možných dřívějších smluvních změn a cenových úprav a v případě směrnice 2014/23/EU průměrné inflace daného členského státu)
Hodnota bez DPH:
13826760,14
Měna:
CZK
Celková hodnota zakázky po provedení změn
Hodnota bez DPH:
13927238,90
Měna:
CZK
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní