obsah
|
zápatí
Karlovarský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Multifunkční zařízení pro KÚ KK
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Multifunkční zařízení pro KÚ KK
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytnutí dodávek a služeb v rámci tohoto zadávacího řízení na pořízení multifunkčních zařízení pro potřeby Krajského úřadu Karlovarského kraje v počtu 16 kusů včetně zajištění softwarového systému pro řízení a správu tiskového parku, terminálových čteček karet a servisních služeb (servis, opravy, bezplatná výměna potřebných náhradních dílů či doplnění spotřebního materiálu) na zajištění provozu po dobu 48 měsíců.
Zadavatel vymezuje předmět veřejné zakázky ve dvou variantách:
VARIANTA A:Pořízení multifunkčních zařízení formou nájmu (operativního leasingu), tj. bude obsahovat zajištění pronájmu multifunkčních zařízení, softwaru pro řízení a správu tisku a čteček karet formou pronájmu včetně zajištění provozu multifunkčních zařízení po dobu 48 měsíců.
VARIANTA B:Pořízení multifunkčních zařízení formou nákupu multifunkčních zařízení, softwaru pro řízení a správu tisků a čteček karet s požadovanou záruční lhůtou 48 měsíců a dále pak servisní služby zajišťující provoz multifunkčních zařízení po dobu 48 měsíců.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-karlovarsky.cz)
Kontakt:
Monika Drobilová
e-mail: monika.drobilova@kr-karlovarsky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
23.09.2019 09:00
Datum zahájení:
26.08.2019 10:11
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Karlovarský kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software